♥ Cute Babies ♥


Pertama sekali kalau korang tengok gambar nie agak-agak korang
rasa nie baby betol tak???
no ini bukan baby betol just a biscuits siapa la yang menciptakan ehh
kalau la aku jumpa orang yang jual aku nak beli and simpan so cute
tidak sesekali aku tergamak hendak makan hehehehe....
sengaja aku amek baby girl bukannya baby boy rasanya yang ada
kat google baby girl jek kot ahh tak kisah lah kenapa aku amek 2
baby girl sebab ianya mewakili aku and sis comey kan tak pe aku letak
jek gambar bogel sebab biscuits ini tak di pakaikan baju cian mereka
so nampak la "oo" mereka...!!! jangan imagine yang lebih lebihhhhh
sengaja di ingatkan huhuhuhu
cute kan ada tu peha perghhh kalau baby real memang akan di gigit gigit
actually aku jumpa baby biscuits nie masa tahun 2006 masa tu aku suka
sangat google gambar gambar cute sekali jumpa aku save then tunjuk
dengan mum so satu hari tu aku beli phone baru and aku put gambar nie
as wallpaper then cina tu tanya aku pon kasi tahu la yang ini adalah
baby biscuit dia dengan rasa kagum tunjuk dengan kawan dia hehehehe
cute apa and aku dah jumpa macam mana nak search all gambar baby
nie and aku dah tahu siapa yang menciptanya sungguhhh so kalau
korang nak tengok banyak-banyak just type " Baby Sculptures"
pasti korang akan berasa geram jek tengok and nak memiliki semuanya
tapi rega yang di jual makk aiiiiii mahal gilosss baik ada anak sendiri :p
haishhh rasa macam nak buat gambar profile kat fesbok jek disebabkan
oleh kekiutan hehehehehhe...

 

yang ini mewakili me and pasangan me yang telah pon Allah tetapkan hehehe
sorry la tergedik lah pulak kan tak pe sekali sekali aku jarang mengedik
so cute la agak-agaknya bila kat Malaysia nak buat seperti ini ekkk...???
all picture credit to http://www.camilleallen.com cuma yang first tu jek aku
buat sedikit editing and letak watermark blog aku saja jek wekkkk :P
so korang boleh la pergi web tu and tengok sendiri betapa kiut and unitnya
and betapa cantiknya macam baby betol betol....
soooooooo cute rasa macam nak gigit gigit saja...
ada yang kata biscuits bila aku pergi web tu di hasilkan dari macam tanah liat
la ada la apa benda ntah namanya budak-budak design nie tahu aku jek tak
tahu so kalau biscuits memang tidak akan masuk dalam mulut punya la....
so jomm cuci cuci mata tengok serius tak puas aku tengok macam nak tengok
lagik and lagik and lagikkk.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!