♥ Not Weird But ♥



Dalam hidup ini tiada manusia pon sempurna masing masing ada kekurangan
ada kelebihan kerana kelebihan itu menutup kekurangan seseorang betol 
tak?? sebab itu terima la kekurangan diri seseorang kemudian baru lah 
pandang kelebihan seseorang itu tapi aku rasa makin lama manusia hanya 
memandang kelebihan dahulu malah kekurangan itu lah yang sering di hina
dulu sebelom aku minta design blog aku gunakan ayat i am not weird but
i am limited edition aku tak tahu kenapa aku suka ayat ini saya bukan pelik
tapi saya hanya la limited edition (psst limited edition dalam malay apa yer?? )
tapi kadang kala biar lah tak sempurna tapi jangan fake sebab apa ye lah
nak buat apa jadi fake dalam dunia yang serba serbi fake bagi aku lah hidup
ini simple as long as menjadi diri sendiri kita kenal diri kita so jadi lah diri kita
tak payah nak jadi orang lain tapi kalau pandai macam orang lain hah yang 
itu okey bagus....
aku nie actually nak membebel banyak tapi aku takut makin aku banyak
membebel makin banyak cerita kemarahan yang akan ku keluarkan sebab
aku rasa tiada lagi penyabaran dalam kehidupan aku kenapa ye bila aku berjaya
melupakan mereka pasti akan terjadi sesuatu yang akan memperingatkan
mereka?? * hampeh aku terclick publish plak*
ohhh minda lupakan mereka kerana makin ingat mereka makin terhiris hiris
hati kerdil ku ini Ya Allah berikan aku kekuatan untuk menghadapi segala
galanya... kini kesabaran aku dah hilang lenyap yang tinggal pada diri ku
hanya la dendam.....

p/s: pertama kali cuba skin care etude house jerawat ku makin mengecik
kalau semalam rasa macam besar hari ini dah kecut suker nya.....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!