♥ Hey November ♥


Hey november sudah pon menjelma diri meninggalkan october jauh jauhhhhh
tinggal one month jek lagi before bye bye 2012...!!!!
sekarang nie kat NY tengah melanda hurricane sandy kan... aku tengok kat
instagram mengenai hurricane sandy nie iskk dasat betol so semua percaya
kekononnya betol la 2012 akan end haishhh haishhh haisshhh
lelagi kalau tengok kat youtube kat laut wave bergelora mengeledak naik serem
aku tengok tapi orang-orang kat situ rilex jek maybe coz dulu masa tsunami
depa ingat jadi macam gitu kot tu yang depa rilex sekali wave tsunami datang
kauuuppppp semua....
dengan angin laju boleh terbang pon depa rilex jek dok main dengan angin cehh
macam mana la ehh mereka selamatkan diri and jugak harta benda???
ada yang masih degil tetap duduk kat rumah mereka sendiri menempah
maut betol la mereka nie maybe mereka dah biasa kot tu yang tak kesah kot
tak kisah la janji selamat and hurricane sandy nie cepat-cepat la habis....!!!
dengar nama sandy nie aku boleh plak terus teringat cerita spongebob haishh
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!