♥ Samseng User ♥


Hye hye hye this is my samseng note kaler pink...!!!
actually dah use 3 month ++ tapi malas nak update hikhikhik
first guna macam-macam explore sanggup download theme
tapi kejap ajek use theme lepas tu uninstall balik pasal lecehhhh
aku paling suka game duluxe cafe can create own cake shuker shuker
tapi malas nak main pasal nak menunggu alahaiiii lambaaattttt
lepas tu mata pon kelat kelat so biarkan ajek la kalau ada masa
play kalau tak de masa buat tak kenal jek boleh gituk hikhikhik
kerja aku asyik download game puzzle saja tak pon game makan
kalau rajin play kalau malas buat tak tahu tapi paling suka bukak
instagram feverettt...!!!
nie pon last tinggal order dengan nany sebab unitnya adalahhh sangat
sedikit siap pakai diamond screen protector so nampak cun la my note
percaya tak kazen aku pon turut serta pakai note????
tak percaya nahhhhh bukti utama kazen ku join serta use note

 

nahhhh buktinya aku pink seperti biasa aku dengan pink memang tak boleh
dipisahkan and kazen aku white actually kazen aku pon nak pink jugak tapi
dia tak ada rezeki untuk beli pink and dia dapat color pink
aku tahu note 2 dah keluar actually aku beli phone nie untuk use as phone
raya tapi aku tak sempat gunakan pasal nenek aku meninggal so raya pon
kusam hurmmmmm so bila dah lama cikit baru aku use itu pon kazen aku
ajak use tu yang sama-sama use siap post kat pacebook agikkk siap nani
comment cantik pink hikhikhik then kata white pon cantik hikhikhik
samsung memang kuat hang ekk kekadang gerammm jek tengok plus
sampai sekarang aku tak pandai nak godeh-godeh samsung kalau
iphone memang expert la aku pon pelik perlu ke user samsung dengan
user apple nak gado-gado bagai...??? pelikkk pelikkk deyyy korang
gaduh apa pihak gadjet tu boleh buat pada korang??? jangan jadi vuduh
la nak gaduh bagaiii buat rugi air liur jek..!! kalau tye buat rugi sakit
tangan jekk henti-henti kan ler... :p
bagi aku kedua-duanya aku dah guna and aku happy gunakan cuma
aku belom explore nokia, xperia & HTC ehhh lupa bb pon aku dah use
happy jugak yang penting ianya tidak buat masalah dan juga ragam
dan yanggg paling penting if ada apa-apa emergency orang boleh call

p/s: Tak sabar nak tunggu iphone 5 masuk pasaran Malaysia keluar ajek
harus beli i love apple produk iphone and ipod nano wink wink

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!