♥ Hi-5 ♥



I miss my child hood aku suka hi-5 tahun 1998 yang baru nie punya
agak kureng dulu kol 5:30 petang channel kids centrel (singapore)
nanti balik sekolah tidur bila bangun jek tunggu cerita nie heheheh
kira masa zaman nie memang famous la hi-5 siap datang singapore
tapi masa tu aku tak pernah pergi pon :p
then yang aku ingat la cikgu masa zaman sekolah rendah nama
cikgu tu norhisham or norhisyam entah tak ingat plak eja :p
masa tu ada budak sakit then dia kata nak buat apa datang sekolah
balik tengok cartoon la time tengah ada cerita hi-5 besttt aku pon
ek eleh cikgu nie sabo ajek la :p
tapi bila group yang seperti picture tu berpecah sedikit demi sedikit
boring apatah lagi kalau berpecah habis memang boring giler
bila aku bukak kat youtube hi-5 1998 semua prefer yang lama
berbanding yang baru coz bagi aku yang baru adalah sangat boring
lagu plak sama gak cuma dance yang lain tapi okey la dalam bebanyak
lagu kat hi5 aku cuma minat 2 lagu suker sangat jap aku post


dengan yang ini


kekadang rasa seperti rindunya zaman budak-budak kalau la boleh kembali
semula kan best tapi agak mustahil untuk kembali ke zaman kanak-kanak
bagi aku sepanjang proses meningkatkan usia zaman kanak kanak
adalah seronok waktu itu dalam kepala ingat nak main jek tak fikir problem
psstt dedulu aku tak main sopan sopan geng plak dengan budak lelaki
main tembak tembak kira permainan lelaki yang aku play ketika itu usia
aku sebaya yayaz dengan shahqir 3 tahun gituk huhuhuhu
makin lama bila dah meningkat usia makin banyak problem sampaikan rasa
macam penat nak hadapi problem hurmmm hentah la malas nak fikir karang
kepala yang sakit buat masa ini aku nak enjoy hidup aku before aku ke
peringkat seterusnya hargai masa detik dan saat ketika ini supaya aku feel
enjoyy bebas dari problem tenangkan fikiran lapangkan fikiran hipp hippp
rilex n enjoy hidup ini manjakan diri belaikan kulit wajah so now prinsip
aku senang saja aku nak enjoykan hidup aku lepas tu aku nak buang jauh
jauh and dah tak nak ingat sebarang masalah biarlah ianya berlalu bagai
angin bertiup and ikut saja apa yang telah pon tertulis oleh Allah
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!