♥ Simple & Cepat ♥


Kalau nak tahu aku memerlukan dua benda ini bila keluar rumah :p
mula-mula aku try bb cream maybelline so agak kureng sedikit guna
pasal nampak macam use foundation so disebabkan dah beli kan tak
kan nak membazir plak walau aku suka membazir so just pakai ajek la
what ever so memula aku beli lipgloss tu kat Jusco Bukit Indah rasa
best jek pakai macam fruit and i love it so muchhhhhh tapi jarang
jarang pakai sebab apa entah la ehh boleh gituk boleh ajek la :p
then selepas berpindah ke new location boleh plak lupa nak angkut
rasanya now bb cream tu ada dalam box kot so kalau nak kena bongkar
tapi before semua harta karun dari johor sampai aku sudah pon selamat
beli bb cream dari etude house suka sangat pakai muka nampak soft jek
and tak berminyak or melekit rasa macam kat muka tak pakai apa-apa
kebetulan aku nie jenis malas nak bongkar barang-barang make up
yang lain so just pakai bedak untuk gantikan lose powder nie aku ada
cita-cita nak beli lose powder kat etude house and ada satu spray so
just nak tunggu untuk tengok or maybe next pembelian aku akan beli
tapi tanpa lose powder dengan spray tu pon bagi aku dah cukup
sempurna.. :P
simple & cepat kan tapi tetap nampak tak selekeh and nampak
seperti use make up so kalau pergi mana-mana just angkut ini dua
item tak perlu lagi nak bawak make up ke hulu ke hilir alamakk
misi nak banyakkan make up kena tinggal impian jek la hurmm
pasal apa?? abis kalau dah cuma use this two item nak buat apa misi
banyakkan make up zassss.....
lepas nie nak try etude house skin care plak hari tu masa beli dapat free
tapi belom guna lagik bila use bb cream tengok okey aku yakin skin
care dia pon okey hurmmm now nak google mencari info pasal
skin care etude house 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!