♥ Sungguh Sengal ♥


Hari nie terlebih rajin buat entry sekali tu :p
kejadian nie berlaku semalam masa tu baru balik beli mee goreng sungguh masa
bebaru beli perghhh sedappppp sangatttt tapi semalam beli alahaiii stressnyaaa
so masa nak amek garpu sudu gelas bagai dengar bunyi phone jenguk tengok
tak de plak kuar lampu kat mana-mana phone buat donno lagik then bunyi
lagik disebabkan tadi tengok tak de apa apa light kat phone aku suspek tu
phone sis then bunyi lagik sis tanya handphone sapa then dia kata phone dia
ada dalam kocek aku pon ehh phone sapa ehh then bila bunyi cepat-cepat tengok
sekali hampehhh phone aku rupanya ringtone sendiri pon tak tahu apa daa
rupa-rupanya kazen aku send msg kat whats app dah kena gelak kaw-kaw lepas
tu slumber badakkk jek aku cakap ye lah phone aku spesis duk diam-diam
tak memekak tu yang terlupa ringtone sendiri muahahahahha
actually dah tentu-tentu aku change ringtone tapi kekadang aku suker slowkan
tone so tengok2 ada msg tu yg bila kuatkan tone sekali bunyi terlupa yang 
handphone ku berbunyi rupanya haishhh sabar jek la orang yang send msg tu ye
Ya Allah lecehnya new blogger nie tadi check check email boleh plak pergi
log out so automatic blogger pon tersign out then nak cari balik untuk edit
punya lah tercari-cari haishhh haishhh haishhhh sabar ajek la maknanya
banyak benda lagik aku belom explore nie nanti-nanti lah tak ada masa nak
explore plus malas nak explore...!!!
Aku rasa sejak dua menjak nie aku post entry asal boleh jek macam dah tak
banyak benda nak cerita actually banyakkk sangattt banyakkk cuma aku
tak cukup masa untuk membebel banyak-banyak sebab aku ada banyak work
ehhh apa pasal ehh aku like page wedding photography...???
secara jujur aku suka tengok gambar-gambar yang dorang snap cantik terus
terberangan nanti kahwin nak buat macam gituk la :p *berangan lebihhhhh*

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!