♥ Charger Glitter ♥


Why why why masa aku nak buat tanda my charge i tak pernah pon perasan
boleh buat begini....!!!!
terpaksa beli sticker and sellotape kaler pink untuk buat tanda ye lor kan
dalam rumah hampir semua use iphone jadi untuk bezakan charge untuk
elak tertukar jadi buat la tanda sebab aku selalu lalu tertukar charger
dengan sis nie aku jumpa masa godeh-godeh picture iphone kat instagram
sekali jumpa aku punya la menyesal sebab tak cari nak buat kat charge
note tak best coz charge note black so macam buyukkk tak apa tunggu
beli iphone 5 i will buat seperti ini hikhikhik
cun okey yang ini siap tambah flower lagik hehehhe nak try la buat
tapi kat new location kat mana boleh cari semua bahan-bahan nak buat ye
nie aku nak try check kat youtube ada tak tutorial macam mana nak buat
if ada aku nak save dulu and nanti bila dah beli iphone i boleh buat...yeeeayy
nie nak tahu charger siapa kena check kat wayar and kena check kat plug
baru boleh tahu kalau tak buat macam gituk tak akan tahu siapa punya
so lepas nie all my charger nak buat macam gini lah wink wink
kena start satu per satu item nak kena carik yeeahhhhhh tapi lama-lama
tak terkeluar ke ehhh glitter tu or maybe dorang letak nail polish yang
colorless tu kot perghhhhh creative jugak ehhh mereka agak-agak cantik
tak ehhh charger aku tu nanti ye la dorang punya kepala plug kecik comel
kat malaysia punya kepala plug gedabak and besar so takutt burukkk jekk
and lepas tu nak kena cari glue yang orang buat hantaran kot tak pe nanti
nak try tengok kat youtube dorang use apa untuk kasi melekat sampai
bila-bila tak tertanggal alamakkk mana aku nak cari mod podge ekkk
setahu aku kat sini susah nak cari nie yang nak kena email kazen aku tanya
kalau tak use yang tu apa lagik yang boleh use ekkk nie yang mati akal nie
susah-susah sangattt nak try ler yang glue untuk hantaran tu hikhikhik
yang tu i think tak susah nak mencari kot tak pe nanti boleh try kalau tak
de aku fly balik johor mottiiippppppp setakat barang tu semua kat KL
pon boleh cari lor...!!!
apa susahhh nie kalau buat kena make sure battery full kalau nazak habis
punahhhhh sebab nak kena make sure betol-betol kering and dah boleh
guna and paling penting glitter tu tak akan menjejeh-jejeh kalau tak lagi
comot ye la kan color white so nanti akan jadi buyukkkk sangatttt
ada yang guna jalan mudah use nail polish and glitter nail polish tengok
menjadi jugak kalau beli 2 bottle boleh use banyak kali kalau beli glue
and paket glitter dah berapa banyak nak kena buat ekk tapi bila use
nail polish macam tak lawa la plakkk hurmmmmm
i thing nak lawa kena use glitter dust nail polish ehhh kalau macam gitu
yang make up aku tu boleh use la so now misi mencari color pinkkkk
mesti ada banyak cara and banyak method boleh use tak apa kena sekodeng
youtube jugak untuk mencariii yeeeahhhhhhh tak sabar....!!!!
entah macam mana nanti result akan jadi tapi kena tunggu iphone 5 beli
dulu ahh or maybe beli dulu charge iphone yang baru tu nanti buat and bila
dah beli iphone 5 dahh siapp jadi baru boleh tahu berharap sangat agar ianya
tidakkk comot kalau comot confirmmm frusssttttt
psssttt tengok yang ini chantekkan macam mana dia design ekkk...???

 
maybe dia dah siap lakar dulu so just put and glitter kan maybe la i think kalau
buat begini makan masa ye la nak keringkan lagik mesti banyak step kena
buatkan so lecehhh tapi yang leceh tu la selalunya yang cantik true???
nak cari patern bunga rose la ye la kan charge aku tu nanti besar based on
pengalaman charger iphone 4 so boleh la jadi yeeeahhhhh nak try
tapi kan aku rasa nak terhasil seperti gambar di atas sekali tu tak akan kot
mana nak cari color macam gituk tapi sekurang-kurangnya ianya beri
aku ilham macam mana nak buat untuk bezakan charger yeeahhhhh
tunggu nanti pasti aku akan buat weeeeee~

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!