♥ Maal Hijrah 1434 ♥


Salam maaf hijrah buat semua umat islam :)
semoga di tahun baru ini semakin kuat iman agar tidak mudah terpesong
and di tahun baru islam nie aku nak lupakan mereka and anggap
mereka dah tak wujud lagik *sedihhhh* tapi apa kan daya
biarlah Allah tunjukkan mereka siapa benar siapa salah now aku tunggu
saja Allah berikan mereka petunjuk and oleh sebab itu aku dah nekad
mulai sekarang aku akan buang perasaan rindu pada mereka....
biarkan saja takdir yang menentukan segalanya tapi jangan ingat aku
akan mengalah aku akan kembali untuk membalas dendam and menuntut
bela...!!! untuk memaafkan mereka hurmmm entah la tapi kenyataannya
hati ini dah terlalu luka and terlalu lalu kecewa kecewa gila-gila entah la
aku dah tak mampu untuk bicarakan semua ini :(
aku kena kuat tunjukkan pada mereka walau mereka buat begini pon aku
masih boleh berbahagia ingin tunjukkan pada mereka kami tak akan
menderita.....!!!!! now aku berserah pada Allah untuk segala-galanya and
suatu hari nanti Allah akan tunjukkan siapa benar siapa salah :(
nahhh doa penutup and awal maal hijrah pasti esok semua akan berpuasa
kan so selamat berpuasa semua :) kat new location meriah okey siap
ada bunyi mercun lagik gempakkkk

 


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!