♥ Sudah Jumpa ♥



Finally aku dah jumpa dusk glitter tapi bukan dalam bottle dalam packet
okey la siap rembat semua color yang ada kalau tak silap amek 5 packet
kira aku habiskan color pink sebab takut nanti tak cukup hehehehe
then cari glue aku beli botol yellow bila baca ianya khas untuk kerja kerja
tampal menampal macam cardboard deko deko and untuk kerja seni
aku rasa itu adalah gam paling kuat so mesti melekat kat charge nanti
and dah selamat pon beli small brush untuk gum sekarang nie tinggal
nak beli nail coat jek ala yang color transparent tu fuhhh nanti kalau
ke situ lagik nak check ada lagi tak stok baru sampai aku memula nak
beli yang bottle tapi yang bottle bukan color yang aku suka so now
misi aku nak cari bottle untuk letak glitter aku tu
jadi tak de la berselerak or hilang and paling penting mau tunggu iphone 5
sampai ke Malaysia and ada stok bila tu semua complete so just zass and
try so tunggu hasilnya ye....

p/s: Ya Allah bencinya bila kena flu terseksa rasa saluran pernapasan

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!