♥ Darah Salah Guna ♥



Assalamualaikum & salam hari minggu buat semua yang baca entry nie
aku pelik la Allah dah beri kita kaum perempuan keisitimewaan
mendapat peyed tiap-tiap bulan sebagai hari bercuti kita tapi ada pihak
menggunakan darah itu dengan tujuan lain...
korang tak geli ke nak perah darah tu dari pad??? aku cukup geli dengan
darah peyed sendiri dengan bau bukannya wangi kan bau darah hamis
tak terbayang aku kenapa suka sangat letakkan darah peyed tu dalam
makanan iskkk memang terkutuk manusia yang melakukan perkara ini
cepat-cepat la bertaubat jangan main-main guna benda kotor seperti itu
Allah marah darah tu kan makanan jin & syaitan sebab itu kita kena pasti
kan ianya benar-benar bersih dan tidak ada bau aku memang wash sebersih
bersihnya tak akan biarkan dengan berdarah darah buang begitu saja mesti
korang loya kan dengar tapi itu hakikatnya apabila darah peyed kita diguna
kan untuk tujuan yang salah iskkk geli okey nak type nie pon aku geli
tapi aku terpaksa bertujuan hah nanti aku akan story satu per satu
pernah kan korang baca balasan isteri beri makan darah peyed pada
suami lepas tu di tambah nasi kangkang dengan tujuan suami jadi
bodoh ikut semua kehendak dan kata isteri aku ingat lagi arwah nenek
pesan masa tu aku umur 9 tahun kalau tak silap la aku pon lupa umur
aku berapa tahun tapi sampai sekarang aku masih ingat arwah nenek
pesan & kata nanti dah kawin jangan sesekali beri suami makan nasi
kangkang tak akan cium syurga so setiap kali aku tengok cerita pasal
nie mesti aku akan teringat pesanan arwah nenek terima kasih nenek
sebab ingatkan dan beri amaran pada cucu nenek :)
mum pon turut cakap dosa buat macam gitu pada suami and elakkan buat
semua itu aku akan pegang kata-kata ini hingga ke akhir hayat
kalau aku terniat tolong la kasi kata-kata nenek pada ku Amin
aku belom kahwin so aku tak tahu apa motip best sangattt ke buat suami
tunduk dengar cakap tak membantah bestt ke wahai yang dah kahwin???
ye la kalau gaduh tak best apa mesti nak jugak berentam *walau tak minta
pon* entah la ehhh nak cakap banyak aku belom kahwin so tak tahu tapi kan
tak ada cara lain ke selain beri benda-benda kotor macam gini??? mesti Allah
ada turunkan ayat-ayat suci Al-Quran itu lah orang kata syaitan nie jahat
macam-macam tapi kita dalam tidak sedar ikut telunjuk syaitan best ker
buat semua ini??? bertaubat la sebelom Allah mengambil nyawa tat kala
buat semua benda-benda kotor senang betol manusia gunakan jalan mudah
geli loya semua benda itu yang di buat....!!!!
so kepada pompuan-pompuan jangan la sesekali buat semua itu tak elok
so aku try search and aku jumpa ini so jommm kita amalkannya daripada
terus menerus buat perkara seperti ini
nahhh aku jumpa yang ini so nanti Insya Allah pasti akan jumpa lagi

Banyak ayat-ayat suci Al-Quran untuk penambat hati - 
surah Nabi Yusof, doa An-nur 

so better kita pilih jalan Allah jangan sesekali terjebak dengan hasutan
syaitan untuk buat perkara seperti ini actually ada banyak benda hendak
aku luahkan tapi aku tak boleh untuk luahkan biarlah aku luahkan pada
Allah saja semua yang ingin aku luahkan itu adalah perkara benar tidak
tipu tidak bertokok tambah tapi aku tak mampu untuk meluahkan ia
actually tujuan aku nak bukak story ini adalah untuk mengigatkan aku
supaya bila dah kahwin nanti tidak akan sesekali aku buat begini
aku tak nak buat dosa seperti ini hingga hari akhirat nak menanggung
semoga Allah melindungi aku dari mengikuti hasutan syaitan untuk
berbuat demikian Amin...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!