♥ Farmville 2 ♥




Dulu aku penggila farmville boleh dikatakan tiap-tiap hari mengadap lappy
untuk main game sanggup create fb bebanyak untuk send item macam kayu
kira sanggup tidur lewat pasal game hias bagai semua fuhhh kerja gila
tapi makin lama makin slow loading naik tension aku so bila dah makin lama
jadi macam gituk aku fed up and say bye bye pada farmville sampai ler semalam
aku nampak kat blog salah sorang yang aku follow then aku pon nak try la
sebabkan gila game farmville masih ada so aku main ler farmville 2 sanggup
buat facebook khas hanya untuk game farmville 2 saja yang tak besttnya
kena tunggu air full alamakkk potong steam betol so semalam mengadap
dapat la naik level 5 kihkihkih nie pon tengah tanam pumpkin 8 hours
fuhhhh lambat nak menunggu....
and yang bestnya aku tanam kol 9 lebih so kalau jadi kol 1 lebih disebabkan
gantuk aku pon tinggalkan ajek and bila keesokkannya aku bukak lambat
and masih okey and tak mati suker suker tapi itu ler air nak menunggu jenuh
nie banyak nak kena buat tapi aku buat satu per satu dulu mana yang kena
menunggu lelama aku tanam last sekali kalau macam yang bagi ayam makan
kambing makan tu semua aku settlekan dulu...
now nak kena tanam wheat untuk buat gandum sebab nak buat apple apa
ntah ohhh nak kena tunggu water ada baru boleh buat lambat betol
nak menunggu water naik full kasi la naik level banyak cikit nie tak maintain
sedikit jekk kedekut betol la... *nada geeeraaammmmmm*
tapi bila dah ketagih susah ooo asyik mengadap sampai semua benda dilupa
itu jek masalah kalau dah start main game semalam siap makan biskut
chipsmore mengadap main game sampai abis perghhh mana tak bambam
tapi besttt apa chipsmore yang color green ada hazel tu nyummm nyummm
sedapppp ehhh baterry lappy dah nak habis so nak chauuu dulu

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!