♥ 30 Day Makeup Challenge ♥

 

Dengan gediknya aku nak buat 30days makeup challenge
dalam challenge nie aku cuma post gambar makeup stuff sahaja
tak ada sebarang gambar muka ku yang bermakeup
coz i malu nak post gambar muka ku :p

So bermulanya 1.oct.2014 sehingga lah 30.oct.2014 ^_^

Scroll for new entry... 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Julia Johari said...

wauuuu banyak yer senarai makeup...suka la tgk senarai ni dear...syok pula kan...mulakan dengan beli casing tempat letak makeup dulu...baru semangat nak mengumpul...gud luck dear...julia follow ur blog ye #215

Amoi Farah said...

Thanks dear ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!