♥ Day 1- Foundation ♥

 

Seperti yang aku kata aku nie jenis tak suka pakai foundation
lelagi liquid foundation terasa muka nie tebal dengan makeup
suddenly aku ternampak kat page etude house
cushion foundation why not kan aku try

Bila try best pakai coz ianya tak tebal just light jerr
seakan akan aku pakai bb cream tapi yang nie foundation
ramai yang kata ianya adalah cushion bb cream tapi bukan
ianya adalah foundation

Senang nak di bawa kemana-mana ^_^

 

Bentuk seperti ginik jenis cushion tekan akan keluar lah foundation
aku punya W24 Honey Beige
lain color dengan bb cream lagi pon nie SA yang suggestkan
memandang another one color macam putih sangat kot

Nie boleh refill taw tapi aku tak pasti etude house johor ada tak
kalau habis just refill case still can use
so kalau ada refill senang sikit kalau habis just beli refil tak payah
beli include case....

Tapi aku suka include case sebab ianya sentiasa baru gitukkk

Selalu aku pakai 2 layer saja dah cukup
kadang kala 1 layer saja tengok lah macam mana keadaan
yang bestnya ianya berbau wangi sangatttt
bau seakan akan rose tapi syok kalau pakai kat muka mesti nak
cium bau baru apply hahahaha

And paling penting nak bersihkan pon senang
yang bestnya walau pon foundation tapi rasa light and tak heavy
aku jarang pakai sangat tengok pada keadaan dulu baru pakai

Jumpa jua dengan foundation yang best ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!