♥ Day 9- Mascara ♥

 

Ini lah dia 2 ketol mascara yang ada dalam simpanan aku ehh simpanan
or tempat port makeup..?? hurmm what ever lah
rocket volum' express dengan lash perm all shockara
cukup lah kot nie dua ketol tak payah menambah pakai sampai habis

Okay nak mulakan yang mana dulu hahahhaha
kita mulakan yang.....jeng jeng jeng :p

 

Yang nie aku pernah buat review ehhh bukan aku bebel pasal mascara nie
dulu masa memula beli aku pakai rasa macam best jerrr
dulu pakai bila basuh so keluar lah bila di tarik aku tak pakai pon
remover hahahaha now jek baru pakai

Brush dia besar kan and banyak yang macam tajam tajam tu
aku tak tahu apa namanya so aku bagi nama tajam tajam
okay next is

 

Perbezaan diantara mereka berdua ialah brushhhhhhh
aku love brush ginik tak tebal and sangat best
bila dah feel in love dengan nie pakai yang rocket terus jadi tak best
gedik kan beralih arah gitukkkk

Yang nie cepat sikit kering berbanding rocket
tapi dalam banyak banyak aku suka brush dia besttt nipis jek
bila apply pon bestttt ^_^

So dah tersuka lash perm all shockara macam mana nak habiskan
rocket volume..?? grrr yang penting kedua-duanya ada color pink
hahahha.... 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Ann Ishak said...

saya suka yang brush kecik tu, tak comet bila apply :)

Amoi Farah said...

Ann Ishak: ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!