♥ Day 25 Mask ♥

 

Sheet mask, scrub, mask wash off ^_^
satu sheet mask aku dah pakai lepas snap snap gambar nie hahahaha
nak manjakan kulit muka yang entah larrr

Etude house, Skinfood dengan TheFaceShop
nanti ada rezeki macam nak tambah lagik koleksi sheet mask
hahahaha but bukan sekarang lah nanti-nanti lah

Dah terasa best pakai sheet mask so macam malas jekkk nak pakai
mask wash off haishhhhhhh 
sheet mask sekali pakai kalau wash off banyak pon boleh pakai huhuhu

Nanti nak try nature republic dengan tony moly punya mask
itu pon kalau rajin search review which mask yang okay

 

Nie semua mask wash off kecuali yang orange tu sleeping pack
means pakai bawak tidur sekali aka mask untuk tidur
and small bottle tu aku isi mask wash off yang pack 
senang sikit isi dalam bottle tak risau kalau masuk angin
dalam salah satu yang small bottle blue ada lip scrub

Hasil DIY guna sugar dengan honey sis yang buat tapi aku belom try
katanya lembut bibir ehhhh aku tertinggal lah gambar lip scrub
bodyshop yang color green tu haishhhh malas plak nak snap balik
coz selalu aku use tu jek untuk bibir hmmmmm

Terasa macam nak menambahkan lagik tapi macam malas
aku ingat nak try yang spoon sleeping pack sama macam yang collagen
moistfull pakai then tidur.... 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint
Day 16 Lip Balm Or Lip Care
Day 17 Brush
Day 18 Compact Powder
Day 19 Loose Powder
Day 20 Mist
Day 21 Current SkinCare
Day 22 Favorite Makeup Brand
Day 23 Remover Makeup
Day 24 Makeup Bag

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Mysara Ab Rahman said...

Mai mlm2 malas btul nk pakai mask..tu yg klu beli ntah brape lama bru pakai

Amoi Farah said...

Mai sekarang kita pon dah malas nak pakai mask seminggu 3 kali huhuhu

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!