♥ Terlalu Tertutup ♥


Hollaaa blog,
hampir dah nak satu bulan asyik makeup challenge
no new post pasal persekitaran mahu pon kisah seram
nanti selepas semuanya selesai ada kisah seram menanti
untuk di ceritakan buat blog...

Aku ingat lagi dulu aku pernah create instagram
masa tu create sekadar suka suka
tetiba aku terfikir kenapa tidak aku
share sekali kat sini seperti twitter tapi aku tak reti

Mungkin tiada gambar penuh muka yang ada
sekadar sipi-spi saja
mungkin anda semua fikir kenapa aku terlalu tutup
atau pon terlalu menyorokkan siapa sebenarnya diri ku

Bagi aku masanya belom sampai untuk show off
gambar aku keluarga aku
sekadar sipi sipi muka aku boleh lah atas alasan
entah lah aku rasa tak berapa nak selesa
ada ke orang macam jenis aku..??

Suatu masa pasti akan aku tunjuk tapi tak tahu bila
gambar profile picture facebook pon aku dok letak
segala jenis gambar cartoon 

Ohhh ya nanti after segalanya selesai Insya Allah
aku akan tunjukkan id instagram aku di sini ye
now masih dalam proses adjust apa yang patut
tungggguuuuu ye..... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!