♥ Day 7- Eyeshadow ♥

 

Single eyeshadow ku
entah bila agaknya 8 eyeshadow palette nak ada kat korea dah ada
tunggu lah sampai ada sob sob sob

Memula dulu ingat tak nak lah beli eyeshadow sekali amek
diam tak diam 7 ketol single eyeshadow bukan cikit tu

 

Code WH901 look at my eyes cafe aku jadikan nie as base eyeshadow
seperti ku katakan dulu dah terbiasa belajar using base eyeshadow
so tetap cari white eyeshadow untuk dijadikan as base

 

Code BE101 look at my eyes cafe yang bernama banana latte
nie kira favorite aku lah untuk pakai best colornya just nice
and tak terlalu over banyak kali jugak aku dah pakai so nampak kan
kesan pudar kat bentuk heart shape

 

Code BR403 look at my eyes cafe dikenali sebagai Caramel Latte
suka jugak color nie tapi ianya tak berapa nak nampak seperti 
banana latte tapi okay jek tak de hal so tak de lah over sangat
nie pon sama shape love dah mula pudar sedikit demi sedikit ohhh love

 

Code BR405 look at my eyes nie ada glitter glitter
so patern love love tu pon macam tak berapa nak nampak seakan akan
di tutup dengan gliter gliter color macam brown brown tak ada nama
so aku pon tak pasti apa glamournya

 

Code BK801 look at my eyes cafe namanya Espresso
belom di pakai lagik memula beli nie untuk use as eyeliner
tapi until now belom cuba lagik hikhikhik
kata SA ramai use nie untuk jadi eyeliner shadow sebab tu aku beli
maybe nie sepatutnya kena ada dalam emergency makeup pouch 
so tak payah sumbat eyeliner kan

 

Code RD301 look at my eyes sama macam white and brown glitter
tak ada nama istimewa tapi colornya nice aku pakai sekali masa raya
sekali tu jek sebab tu nampak love shape tak de pon kesan kesan
dah di pakai hikhik2 color pon nice aku pakai sikit jek dah nice
tak berani nak pakai 3 layer karang over plak

And the last single eyeshadow ialah

 

Code N.89 actually ada small ball or apa ntah disebabkan tidak ada so aku
put (.) saja lah k ianya bernama lesson of seduction
ianya pinkish ada glitter glitter belom bukak lagik and belom pakai tak tahu
lah bila aku akan pakai ianya seakan akan lawa untuk dijadikan sebagai
perhiasan bukannya di pakai kuikuikui

So nie lah 7 ketol eyeshadow aku sepatutnya 6 ketol tapi aku gatai
nak sumbat jugak sephora punya eyeshadow so terhasilnya nie
one day aku should pakai eyeshadow sephora kesian beli tak pakai
nampak tak plastic tu pon aku belom bukak lagik huhuhuhu..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!