♥ Day 12- Blusher ♥

 

Nie lah blusher yang aku letak kekonon untuk daily makeup lah
tapi aku jarang sikit pakai blusher tengok pada tempat yang di tuju
so kalau setakat dekat-dekat tak de maknanya nak pakai
tapi kalau dekat-dekat pon boleh coz color dia just nice tak over
i tak suka kalau color over.... 

 

Nie Rose Frais Healthy Rose N.09 still belom bukak and pakai tak tahu lah
bila nanti-nanti lah hikhikhik so kira nie aku letak jek nanti baru pakai
dulu yes aku tak sabar nak pakai but now rasa macam kosong jerr 

 

Lovely cookies blusher code #2 Strawberry Choux
color dia best lightt saja and aku suka sangat-sangat
puff dia palinggg cute sayang rasa nak kotorkan hikhikhik 

 

Lovely cookies blusher #6 Grapefruit Jelly color nie ramai yang review
kira dalam bebanyak ramai yang pilih nie rezeki aku agaknya dapat
ada banyak stock selalu color nie out of stock huhuhu 

 

Lovely cookies blusher #7 Rose Sugar Macaron
yang nie macam ada glitter glitter tapi tak berapa nak nampak sangat
color pon nice nie pon banyak gak review tapi tak sebanyak macam
yang atas huhuhu...

Aku nak rasberry tarte tapi out of stock kang habis semua stock blusher
baru ler aku buy entah bila agaknya habis kan jenuh nak menunggu
untuk habis hahahhaha

Perlu ke letak blusher dalam makeup pouch ekk 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Mysara Ab Rahman said...

mai mekap pakai blusher gk tp xminat tebal2..nipis ckup...sbb bila pkai rasa mcm bru nmpk seri ckit..hee

Amoi Farah said...

Mysara kita pon suka nipis jek tak berapa suka tebal ^_^
kalau pakai hari-hari pon nampak sempoi jek

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!