♥ Day 14- Lip Gloss ♥

 

Aku sukaaaa lip gloss tak kisah lah pakai lipstick ke lip tint ker mesti
akan ku pakai jugak lip gloss untuk kasi macam basah basah cantik
dari dulu aku beli lip gloss mesti 2 or 3 ketol senang 

Memula dulu terjebak bila tengok effect lagik shine shine gitukkk
so start dari tu sampai lah sekarang mesti akannnn cari lip gloss
nie beli tahun 2012 first barang etude house yang aku beli hehehehe
sekarang dah banyak koleksi etude house yang aku ada Alhamdulilah 

 

Dear My Crystal Gloss nie color pink tapi aku tengok kat etude house
macam stock pink habis lah yang orange banyak tapi aku suka yang nie
aduhaiii kalau habis macam mana ekkkk

Aku suka bau seakan akan macam fruit sedap tapi jilat rasa kosong lah
nampaknya aku kena meluaskan mata untuk mencari lip gloss nie
nak pink bukannya orange...!!!! 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!