♥ Day 13 Lipstick ♥

 

Aku ada 5 ketol lipstick tapi aku ada bercita-cita nak genapkan 6 lipstick
hahahhaa pakai pon bukan selalu lagik nak menghabiskan duit buy
lipstick apa pon tak boleh

3 etude house 1 mac and 1 nyx maybe nak dapatkan 4 etude house
1 mac and 1 nyx wink wink 

 

 Si NYX LSS536 Eros aku pon tak sure betol ke yang nie code or ada yang
code lain bila search kat google keluar seakan akan color nie
hurmm kalau nak beli lagik kena angkut lah lipstick nie walau pon
dah habis tapi entah bila agaknya habis kan jenuh menunggu hihihihi 

 

Kalau nak tahu nie favorite color setiap kali beli kat mac
aku rasa color nie jerr yang sesuai untuk aku 
code color nie ialah Frost Bombshell A90
pinkish pinkish gituk tapi cantik aku suka sangat color nie
memang habis aku buy lagik nie kira second kali aku buy after yang
first tahun 2006 aku beli 

 

Etoinette Crystal Shine Lips code PPK003 
nie pon best aku suka color dia cantik sangatttt lepas tu jenis bukan kering
macam basah basah gituk nampak tak bawah tu macam yellowish
stress taw pasir kuning yang buy kat daiso menurun so terkena kat lipstick
sebab tu jadi macam gitukkk menyesal aku sumbat kat situ serius
menyesal giler

Yang nie ada design E kalau tak silap malas aku nak zoom in  

 

Dear My Blooming Lips Talk code RD308
my first red lipstick masa beli nie memang berani mati jek lah
hahahha tapi hasilnya wala nice and perfect kira tak over lah
i like..... 

Yang nie pon ada design bentuk love dengan crown cantikkk sangat 

 

Dear My Blooming Lips Talk code PK018
nie hot pink gitukkk tetiba nak ubah angan carik color hot pink
tapi tak de lah hot sangat means pink pink pekat gituk lah
bila pakai dapat lah seperti yang yang aku nak
lagi pon aku tengok orang pakai lawa tu yang nak try

Lepas nie nak try orange plak tengok macam mana hasilnya
tapi jenis nie ada yang kering so aku tak suka masa
buy nie satu per satu aku test try carik yang jenis basah
kalau kering memang aku tolak jauh jauh.....

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher

Bye(>‿♥)

3 Serius Talk:

Aimie Mokhtars said...

comel-comel comel nye lipstick diaaa

sitirohaida said...

comey pulak lipstick tu

Amoi Farah said...

Aimie: Thank you ^_^
Siti Rohaida : Thank you ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!