♥ Day 26 Makeup Collection ♥

 

Nie lah makeup aku yang aku always use
walau ada yang aku tak pakai minggu nie tapi minggu depan aku pakai
so nie saja lah koleksi yang aku ada bukannya banyak macam orang lain
lagi pon tak payah lah banyak banyak bukannya selalu pakai kan

Lagi pon nie semua mana yang perlu saja
dah complete now tinggal habiskan saja 
and aku pon dah stop buy makeup item last yang eye liner creamy or gel
tapi aku belom letak kat sini lagikk 

Bila amek gambar ginik rasa macam sikit saja hahhaha
tapi itu lah dulu ingat biarlah bb cream saja tapi sedikit demi sedikit
aku menambahkan koleksi makeup aku

So far aku happy sangat coz ianya banyak color pink
sangat sangat sukerr....!!!!
aku change position kalau dulu makeup dekat dengan pintu
now aku change makeup kat tepi dinding 

Dulu tempat skin care now tempat makeup 
bila ginik macam nak beli jekkk makeup cube
tapi ku sabarkan diri dulu tak mungkin aku beli huhuhu

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint
Day 16 Lip Balm Or Lip Care
Day 17 Brush
Day 18 Compact Powder
Day 19 Loose Powder
Day 20 Mist
Day 21 Current SkinCare
Day 22 Favorite Makeup Brand
Day 23 Remover Makeup
Day 24 Makeup Bag
Day 25 Mask 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!