♥ Day 15- Lip Tint ♥

 

Tadaaaa my lip tint ^_^
diam tak diam 6 ketol Insya Allah kekal kot 6 ketol hahahaha
kang tup tup tertambah seketol or another 2 ketol lagik
nie kira paling favorite lah lelagi bila mood pakai lipstick malas
yang di cari adalah lip tint 

 

Fresh Cherry Tint code OR201 Peach
tak padan dengan cinonet tapi bestt rasanya hahahha pahit
so bila pakai nie jangan sesekali terjilat bibir pahitttt
aku suka effect orange kekadang aku transform jadi macam lipstick
acaner tu...!!! 

 

Fresh Cherry Tint code PK001 Pink ^_^
nie palinggg favorite dah banyak kali aku try mix and match
macam aritu aku try campurkan dengan lipstick pink jadi weyyyy
then baru-baru nie aku try lip tint sis yang rosy tint then campur
nie pon menjadi lawa tu yang macam nak tergatal jerrr beli new lip tint 

 

Dear Darling Tint code 03 Orange
nie lawa nampak natural jer tapi selalu aku pakai berlayer layer
tak tahu lah kenapa tapi macam best jerr okay lah not bad
best jek pakai janji hasilnya wala di mata aku 

 

Dear Darling Tint code 02 Real Red
sis suka pakai nie coz color red dia lawa aummm aummm
masa mula mula aku tak nak yang nie coz nak vampire sekali habis
so nak tak nak aku capai jek lah red sekali color dia lawa
tak menyesal lah aku beli nie pon aku suka pakai berlayer layer
bestt cuma nie 2 jekk aku tak try mix and match one day nanti aku try 

 

 

2 in 1 ada lip tint and lip balm
Dear Girlz Tinted Lip Balm code RD301
masa buy nie aku tak tahu ada 2 jenis so main capai jek tanpa tahu code
but now aku dah tahu code hehehehhehe
secipot jek dah lah harga mahal adeyyyy dalam banyak banyak lip tint
aku risaukan yang nie coz ianya macam air aku takut kalau kalau
tertumpah ker haishhh kalau tumpah menangis lah daku

Yang nie pakai sikit dah cukup kalau tak merah sangat
tapi aku pernah test pakai berlayer layer nak tahu macam mana pekat
color tint hahahhaa tapi tak berani aku nak pakai bila keluar too over
just satu layer dah cukup perfect

Before pakai nie aku akan apply lip balm besttttt
lip balm pon cinonet jerrr sabo jek lah
tapi color dia besttt.....  

 

Kissful Tint Chou code 1 Red Chou
besttt taw pakai ada rasa bau macam fruit fruit gitukkk i like
kalau tak perasan memang tak tahu ianya lip tint
dah banyak kali jugak lah aku pakai so nampak lah kesan
kotor and nak tunjuk color lip tint tu...

So far aku puas hati dengan lip tint aku
aku lebih suka pakai lip tint daripada lipstick tak tahu kenapa
coz ianya macam besttt sangat lar.....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Hana Syed said...

Perghhh chaiyok utk cabaran 30 hari

Amoi Farah said...

Thanks dear ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!