♥ Day 30 Daily Makeup Stuff ♥

 

Bila aku keluar mesti akan guna nie semua sometime ada gak
tambah tolak tapi kebanyakkannya ialah sunblock primer bb cream
loose powder concealer eye primer eyeliner aduhhh banyaknya
nak type tapi boleh dikatanya eyeshadow and blusher hanya
hujung minggu saja aku pakai

Kekadang tak tentu lah kalau rajin aku pakai sekali eyeshadow
blusher bagai tapi tengok pada mood lah kalau rajin kalau malas
just bb cream jek lahhhhhh

Habis sudah makeup challenge aku
so amacam mesti bosankan satu bulan dok cerita makeup
hahahha aku pon bosan jugak nak type :p
tak apa nie last lepas nie no more buat challenge
tak larat nak type everyday sob sob sob sob

So enjoy lah selama sebulan makeup challenge ^_^

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint
Day 16 Lip Balm Or Lip Care
Day 17 Brush
Day 18 Compact Powder
Day 19 Loose Powder
Day 20 Mist
Day 21 Current SkinCare
Day 22 Favorite Makeup Brand
Day 23 Remover Makeup
Day 24 Makeup Bag
Day 25 Mask
Day 26 Makeup Collection
Day 27 Cotton Puff
Day 28 Perfumes
Day 29 Mirror & Hair Comb

and lastt sekali ialahhhhhh

♥♥♥♥♥
♥♥

Day 30 Daily Makeup Stuff

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!