♥ Day 27 Cotton Puff ♥

 

Nie lah cotton puff favorite
lembut ajerrrr sebab tu aku lebih rela beli nie daripada yang brand
lain actually dulu beli kat giant or kat mana-mana pharmacy
ohhh lupa dulu aku mana ada pakai toner tapi kulit okay jekkk
just pakai olay total effect

Sejak sejak dah pandai jaga kulit muka tetiba kulit demand nak
pakai toner bagai hahahhaha
dalam nie ada 80pcs rasanya lebih sebulan or 3 bulan kot
tak terkira plak aku if habis aku just capai yang baru

Nie pon aku buat stock so tak risau kalau-kalau dah habis
aku suka ianya lembutt sangattttt
tapi tak lawa lah kan if letak dengan box macam ginik 

 

Aku put dalam nie ^_^
aku buy benda alah nie kat Mr D.I.Y then buang sticker terhasil lah
macam ginik so far okay tak de menyusahkan aku untuk bukak tutup
and kalau put ginik macam limited lah tak semua 80psc boleh letak

Kalau pagi and malam pakai cepat lah habis if malam saja
lambat lah gerak hahahha so cute nanti aku nak design girly sikit lar :p

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint
Day 16 Lip Balm Or Lip Care
Day 17 Brush
Day 18 Compact Powder
Day 19 Loose Powder
Day 20 Mist
Day 21 Current SkinCare
Day 22 Favorite Makeup Brand
Day 23 Remover Makeup
Day 24 Makeup Bag
Day 25 Mask
Day 26 Makeup Collection

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!