♥ Day 19 Loose Powder ♥

 

Dream on loose powder
actually ada 2 shade tapi aku tak sure code aku yang mana
plus mencari tak de jumpa pon sabo jek lah

Etude house ada banyak loose powder tapi dalam bebanyak yang nie agak
murah sikit lah RM69 kalau tak silap or RM65 gituk lah
and nie lebih sikit lah cuma kekadang nie out of stock
masa aku beli dulu tinggal seketol ajerr sob sob sob

Now ada banyak lah siap beli extra simpan buat stock :p
well dah nama pon out of stock selalu baik beli simpanan
bila baca review katanya nie di sambungkan balik atas permintaan ramai 

  

Puff aku dah kotor pasal ada extra bb cream kat tangan then terkena
macam nak nangis rasa tapi redha jek lah sob sob sob
bentuk dalam macam ginik tapi yang bestnya ialah bau wanggiiii
aku suka bau seakan akan rose gitukkkk

Aku suka guna loose powder dulu then touch up dengan compact powder
effect loose powder lagik smooth daripada compact powder
loose powder nie kat rumah boleh lah pakai kalau keluar leceh
tapi kalau travel boleh bawak no hal :p

Jumpa loose powder best katanya nie serap oily kat muka
lagi pon hasil bacaan katanya better guna loose powder dengan puff 
yang sedia ada coz oily kat skin betol betol serap berbanding dengan
brush sejauh mana yang betol pon aku tak tahu

Yang pasti kebanyakkan mak andam or pak andam memang akan use
loose powder nie pon hasil belajar makeup sekerat jalan lah
then masa belajar makeup aritu pon loose powder ada berbanding
compact powder so aku guna concept itu ler 

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint
Day 16 Lip Balm Or Lip Care
Day 17 Brush
Day 18 Compact Powder

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!