♥ Day 8- Mascara Base ♥

 

Percayakah anda mascara pon ada base aka primer jugak taw
jangan tak percaya coz pada mulanya aku pon macam gituk jugak
tapi now rasa macam best plak mascara also ada base

Tujuan pakai nie supaya kasi bulu mata melentik tapi tak de lah over
and mudah untuk di basuh so 2 in 1 lah
not bad dah banyak kali pakai sis pon suker hope bila habis
ada lah jual

 

Iya kawan-kawan color white dah nama pon base tak kan hitam plak hikhikhik
masa baru-baru nak pakai aku pon macam blur betol ke nie
iskkk macam tak boleh nak terpakai tapi now rilex jek pakai taw

Masa first apply bulus mata terus jadi putih kelakar plak tu
tapi lepas apply jadi cantik tapi jangan risau tak over pon 
tak menarik langsung perhatian pihak lelaki... ^_^ 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!