♥ Day 6- Eye Primer ♥

 

Sebelom nie aku tak pernah use eye primer
tak tahu kewujudan eye primer dalam dunia makeup
hhahahhaa selama nie kalau pakai eyeshadow mesti pakai 
white eyeshadow kekonon base pasal belajar

Now baru tahu kewujudan eye primer
now baru tahu apa kegunaan eye primer
hahahaha kelakar kan kan kan

Nie first time aku beli eye primer
so tak tahu apa beza dengan eye primer yang lain
tapi banyak review kata urban decay bestt
now kat johor dah ada akan ku try wink wink

 

Tak tahu kenapa design macam ginik
bottle cinonet batang tu panjang sabo jek lah
aku suka pakai pasal beza tu entah lah

Selalu aku buat 3 dot then blend
lepas tu next step sampai habis
aku tak tahu bab perbezaan janji pakai best sudah

Bottle tu plastick ramai yang use satu bekas kecik
maybe nak jimat space kot
aku tak akan buat kot cuma harap muat lah untuk put
dalam makeup pouch ....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Aimie Mokhtars said...

apekah kegunaannya...nak kena googl ni

Amoi Farah said...

Aimie eye primer nie macam utk serlahkan lagik warna eyeshadow and tahan lama

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!