♥ Day 22 Favorite Makeup Brand ♥

 

Tadaaa nie lah my new favorite makeup brand
nak tahu kenapa aku suka etude house...???
becoz ianya color pink favorite aku and kebanyakkan packaging
dia cute miut

Harga dia memang pricey tapi aku sekarang beli gunakan time
promo 30% , buy 1 free 1 and sweetie club every month
hah dari situ lah boleh bajet and tak de lah terasa sangat

Kalau beli 1 saja produk without any promo memang tidak lahhh
and terasa sangat lah rugi so gunakan peluang promo then baru beli
lelagi now new arrived then akan dapat 40% discount coz member
lagikkk syokkkk

Aku sukerrr so dari promo jugak lah aku dapat kumpulkan makeup
aku step by step now semuanya dah complete sangat happy
tapi aku ada cita-cita nak buat makeup pouch use etude house
jugak hahahha tapi aku kumpul duit dulu then mana yang boleh
beli time buy 1 free 1 aku akan beli tapi aku rasa kebanyakkan
akan ku buy time buy 1 free 1 lah

Disebabkan ianya pink lah sebab tu aku suka
walau tak semua benda pink macam eyeliner black
face conditioning, sunblock lagik apa ehhh
tak pe janji lipstick, compact powder, loose powder
bb cream pink and mascara also pink hahahha

Dulu aku pernah fikir kenapa tak ada use color pink
bebalik black and white now Allah dah makbulkan impian aku
wujud etude house and color pink Alhamdulilah ^_^ 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint
Day 16 Lip Balm Or Lip Care
Day 17 Brush
Day 18 Compact Powder
Day 19 Loose Powder
Day 20 Mist
Day 21 Current SkinCare

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!