♥ Day 18 Compact Powder ♥

 

Nie diaaa compact powder ku....
precious mineral compact powder
ianya adik beradik lah dengan bb cream and any cushion foundation
code W24 Honey Beige sama macam foundation
Cute kan design depan aummmmmm
aku suka compact powder untuk touch up lelagi lepas muka berminyak
dari dulu sampai sekarang macam mana pon tetap kena ada compact powder 

 

Aku masih belom guna lagik tak tahu bila nak guna
cute kan design bentuk e tu aummmmm
disebabkan terlebih cute lah terasa macam sayammm jek nak pakai
hahahha tak de lah one day aku akan pakai cuma tak tahu bila
mungkin after loose powder finish kot

Or maybe aku perlukan brush untuk compact powder
gedik kan kata tak nak tambah brush then now nak tambah hahahha
tak de lah aku lebih suka use sponge sedia ada senang nak blend or
touch up

Perkara utama the best ialah case color pink aummmm
aku kan penggiler pink so memang bertambah suka lah
patern dia macam cengkerang donno lah macam mana nak explain
tapi aku suka....

  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint
Day 16 Lip Balm Or Lip Care
Day 17 Brush

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!