♥ Day 24 Makeup Bag ♥

 

Ku jadikan as bag makeup ku not pouch ye nie untuk isi makeup yang
aku dah show selama beberapa hari ^_^
maybe yang kiri letak jenis bottle brush mana yang muat
mana kala yang kanan mungkin macam blusher ker eyeshadow ker 

 

Cute kan hope muat lah skin care plus bottle makeup hahahha
and few things takut takut tak muat saja perghhh kalau tak muat
mau nangis rasa tapi if muat all my makeup dalam satu bag nie Alhamdulilah
suker sangat tak payah nak ada small bag lagik kang silap hari bulan
ada yang tertinggal hikhikhikhik hope muat lah ekkk 

 

Backup untuk put small makeup item
memula aku ingat nak jadikan as pouch bag sekali few things dah tak
boleh masuk so tak payah lah baik aku jadikan as makeup bag
untuk put small thing item ker tengok lah nanti macam mana
coz too small untuk sumbat few barang untuk pouch makeup

Kenapa lah cinonet sangat kalau handphone muat or syiling
so kedua-duanya jadi cute pasal pink hahahhaha
kalau dah suka pink kan macam mana pon tetap akan carik pink

Aku masih belom guna kedua-duanya lagik hahahhaha
lagi pon mana ada pergi mana-mana so simpan dulu
tapi aku suka toiletries bag tu sooo cuteeee 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint
Day 16 Lip Balm Or Lip Care
Day 17 Brush
Day 18 Compact Powder
Day 19 Loose Powder
Day 20 Mist
Day 21 Current SkinCare
Day 22 Favorite Makeup Brand
Day 23 Remover Makeup

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!