♥ Day 11- Eyeliner ♥

 

Now aku ada 3 ketol eyeliner...
pencil, liquid and creamy aka gel
paling favorite is pencil paling sakit hati guna liquid paling belom
gunakan lagik ialah gel kuikuikui 

 

Nie lah liquid eyeliner yang aku bebel cakap color tak pekat cair
tak tahu lah kenapa padahal masa try tester color bukan main lawa
sekali bila pakai nan hado menyakitkan hati dan perasaan saja
tak tahu kenapa aku menyemakkan beliau dengan eyeliner aku
biar jek lah cari jalan how nak kasi color pekat and lawa 

 

Styling eye liner nie kira favorite jugak lah selalu aku pakai
ohh ya yang nie lah dulu kena copek dengan tetamu panjang tangan
mujur dapat balik kalau tak melalak lah aku ingat senang ke nak beli
susah taw eiiii geyam geyam 

Aku suka eyeliner macam ginik senang tak payah nak korek lah
nie lah itu lah dari zaman mac aku suka eyeliner patern ginik senang
dan memudahkan hidup ku.... 

 

Si gel or creamy eye liner tak berani nak pakai coz takut kering
masa snap gambar nie pon cepat-cepat kang keras satu hal lagik
nie include with brush so tak payah pening nak buy brush eyeliner gel
kata review better lepas use bersihkan brush untuk elakkan keras

Kalau tak silap nie code black number 2 malas plak aku nak pergi check
welll kemalasan sedang melanda jiwa ahakkkzzzz
bila lah agaknya aku nak try kan nanti lah.....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!