♥ Day 16- Lip Balm And Lip Care ♥

 

Nie lah lip balm and lip care aku ^_^
selalu before apply lipstick or lip tint aku wajibkan dulu pakai
bukan apa tak nak bibir jadi kering lelagi bila pakai lipstick
or lip tint yang mudah mengeringkan bibir 

 

Nie lip balm ada color kalau malas nak pakai apa-apa just pakai nie
saja color pon red pinkish gitukkk sukerr
tapi aku pakai 2 or 3 layer lah untuk saja saja aku suka color dia
cantik and tak payah pakai lip gloss hahahhaha

 

Nie namanya lip care favorite ku dari dulu
ada bau macam cocoa coklat gitukkk sedappp 
aku suka pakai malam nanti bangun pagi bibir rasa soft
kalau aku sentiasa pakai nie memang bibir tak kering rasa soft jerrr
kekadang malas nak pakai :p

Lagi pon dalam banyak banyak lip care aku cuma boleh pakai nie
tanpa rasa pedih brand nivea pon tak boleh rasa macam panas panas
mencikkkkk taw....

 

Lip care jugak tapi ada spf 15 berserta vitamin E lagikk koo
kebanyakkan aku pakai siang hari coz ada spf gitukkk padahal entah lah
nie pon okay gak tapi tak ada bau apa-apa....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!