♥ Day 10- Sunblock Or Sunscreen ♥

 

Nie 2 ketol kesayangan wooo aku suka pakai bila keluar siang hari
bukan muka jek aku pakai dengan tangan tangan sekali
kononnya nak menjaga daripada terkena matahari tapi nan hado
kalau dah hitam so hitam jugak lah

Super Aqua nie rasanya tinggal beberapa kali pakai and akan habis
coz kekadang aku kena ketuk ketuk then baru akan keluar
yang blue tu belom pernah bukak katanya untuk mandi
so entah bila nak jadi hippo berendam kat air pon tak tahu lar 

 

Aku suka bau dia sedapp wangi jerrrrr setakat nie pakai okay best
cuma kalau dah direct sangat kena matahari tetap jugak hitam sob sob sob
tak apa lah biar lah sekali sekali ubah warna kulit boleh gituk..??

 

Yang nie aku tak tahu bila akan pakai coz tak de pergi mandi manda
katanya bagus if swimming tapi masalahnya aku dah lama
tak pergi dulu selalu pergi kenapa lah tak beli and try
disebabkan belom bukak so if yang super aqua habis then aku
sapu yang nie sudah lar hikhikhik....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!