♥ Day 17 Brush ♥

 

Taraaa my 4 ketol brush hehehehehee
jenuh nak fikir mana tempat sesuai untuk sumbat 4 ketol huhuhu
kalau tak letak dalam tempat bertutup berhabuk lah pulak 

  

Bb Cream brush ^_^
sekarang aku dah macam malas jek nak use brush bila pakai bb cream
kalau nak kena mix baru lah aku akan cari kekadang aku mix kan jek
then dot dot dot kat muka mood malassss dah datang 

  

Eyeshadow brush weeeee
okay lah not bad aku ingat nak buy another one untuk makeup pouch
tapi aku takut jenis ginik dah tak ada stock coz now kan yang white apa
ntah nama brush tu kalau yang nie murah sikit daripada yang white huhu
tak apa nanti nak cari slow slow :p 

  

Brush blusher huhuhu
jenis ginik lah sekarang yang ada kat etude house aku kureng suka coz
bawah tu putih senang kotor tapi brush nie best senang nak blend
aku suka patern brush yang besar macam ginik untuk blusher 

 

Eyeliner shadow brush daripada sasa
seketol nie jek bukan brand etude house tapi yang dia ada cover besttt
memula pakai menyesal beli coz brush rasa keras now dah lama
lama dah suker pasal lembut hehehehehe
tapi aku belom test guna eyeshadow aku blend balik eyeliner pencil

Nie jek lah brush brush untuk daily makeup aku
walau kekadang aku ingat nak guna then lupa hahahhaa
walau pon 4 ketol ajerrr tapi malas okay nak guna pakai
selalu ikut mood kalau rajin then pakai kalau malas huhuhu

  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint
Day 16 Lip Balm Or Lip Care

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!