♥ Day 23 Remover Makeup ♥

 

Amek kau sekali 5 jenis remover makeup aku hahahaha
tapi jangan risau aku akan explain satu per satu si remover makeup
diam tak diam sekali 5 ketol rasanya 6 ketol lah
another 1 is mascara remover yang tu aku tak masukkan dalam nie pon
coz aku simpan kang lip & eyes remover habis then baru use 

 

Tadaaaa wipes remover makeup biore
senang wooo yang nie bila malas jek nak bersihkan satu per satu
just take nie and wipes settle lepas tu dah boleh basuh muka :p
cute kan case dia girly theme and paling penting color pink  

 

Baking powder ku jadikan sebagai membersihkan bb cream
dulu aku ingat can bersihkan macam biasa rupanya tidak
seakan macam foundation kena bersihkan betol-betol
so aku suka guna nanti nampak lah bb cream punya stain

 

Lip & Eye remover sejak pakai lip tint wajib kena bersihkan kalau
tak still ada kesan kesan lip tint hahahaha
besttt lah guna keluar lah waterproof mascara eyeshadow eyeliner
satu kapas aku dapat bersihkan 2 bijik mata and 1 mulut :p 

 

Nie jalan terakhir kalau semua di atas tu aku malas nak buat
lelagi mata dah gantuk laju-laju cuci muka then pap sleep
actually ada yang khas tulis bb cream tapi kat sini tidak ada
aku harap sangat ianya masuk pasaran Malaysia
so untuk bb cream lover dah happy jumpa facial foam yang khas untuk
bb cream 

 

Guna nie bersihkan bb cream tak jalan woo means tak ada apa-apa
effect tapi if use foundation liquid yang tebal tu hah okay bersih
so aku tak guna sangat pasal any cushion foundation pon sama
macam bb cream no effect hahahhaha
masa belajar makeup tu use nie lah untuk bersihkan sisa sisa makeup

Cukup lah nie guna lah sampai habis tak tahu bila akan habis hehehe 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint
Day 16 Lip Balm Or Lip Care
Day 17 Brush
Day 18 Compact Powder
Day 19 Loose Powder
Day 20 Mist
Day 21 Current SkinCare
Day 22 Favorite Makeup Brand

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!